Oferujemy prace w hotelach na poniższych stanowiskach:

  • Kucharz Chef de Partie

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Chef de Partie – szef danej stacji. Odpowiedzialny jest za określoną część posiłku, dana stacja specjalizuje się w zakresie pewnych produktów lub w sposobie obróbki. Zazwyczaj Chef de Partie ma pod sobą Demi Chefa lub nawet kilku, którzy są jego asystentami

  • Recepcjonistka

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Najogólniej mówiąc, recepcjonistka jest osobą zatrudnioną w hotelu gdzie odpowiada za pierwszy kontakt z klientami, należyte przyjęcie ich oraz udzielenie podstawowych, niezbędnych informacji. W zakres obowiązków recepcjonisty wchodzą czynności związane z obsługą gości, obsługą centrali telefonicznej, organizacją obiegu korespondencji, obsługą urządzeń biurowych.

  • Kitchen Porter ( pomocnik kuchenny)

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Pomocnik kuchenny głównie zajmuję się transportem dań z kuchni na sale jadalną, dba o stan magazynowy kuchni, myje naczynia itp.

  • Generalny Asystent

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Zadania general assiastant to: sprzątanie pokoi, praca w hotelowej restauracji jednak nie jako kelner: rozkładanie obrósów, ustawianie krzeseł itp.Osoba piastująca stanowisko General Assistant pomaga w hotelu w miejscach gdzie potrzeba dodatkowej osoby.

  • Kelner

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Podstawowym zajęciem kelnera jest profesjonalna obsługa klientów lokalu od momentu ich wejścia, aż do opuszczenia go. Do kelnera należy powitanie gości, wybór stolika, przedstawienie menu, udzielenie wszelkich informacji odnośnie serwowanych potraw i napojów, pomoc w wyborze poszczególnych dań, a następnie przyjęcie zamówienia i jego odpowiednie zrealizowanie. Kelner musi zadbać o przyniesienie zamówionych potraw i dodatków oraz odpowiednie podanie ich do stołu. Powinien także sprawować ciągły nadzór nad klientami i reagować na każde wezwanie, zaś po zakończonym posiłku przedstawia rachunek i przyjmuje zapłatę. Ważnym elementem jest również odpowiednie pożegnanie klientów i zachęcenie ich do ponownego odwiedzenia tego miejsca

  • Pokojówka

    Artykuł w katerogii:Dodany dnia:

    Pokojówka to osoba zatrudniona w hotelu lub obiekcie o zbliżonym charakterze prowadzonej działalności i odpowiedzialna za utrzymanie wynajmowanych pokojów w nienagannej kondycji i czystości. Do codziennych obowiązków pokojówki będzie więc należeć sprzątanie pokoju pod nieobecność gości, dostarczanie pościeli, ręczników, środków czystości, i temu podobnych elementów wyposażenia pokoju, a także przygotowywanie pomieszczeń do przyjęcia nowych gości. Pokojówka zapewnia podstawowe warunki dla utrzymania wysokiego standardu wynajmowanych przestrzeni mieszkalnych w obiektach gastronomicznych, hotelowych, etc.

Infolinia: Infolinia0048 57 47 01 284 Zadzwon do nasZadzwoń do nas 

Copyright by Cekal.pl / All rights reserved © 2018
grafiqa.plScript logo
instagram
Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij