Rekrutacja
Jak przebiega proces rekrutacji w Cekal?
Rekrutacja w Cekal to dokładnie zaplanowany i monitorowany proces, mający na celu wyłonienie najlepszych kandydatów na konkretne stanowisko. To niezwykle ważny element naszej pracy, dzięki któremu jesteśmy w stanie przedstawić pracodawcy idealnego pracownika, a osobie ubiegającej się o pracę zapewnić pewne, bezpieczne i w pełni legalne zatrudnienie.
Wyselekcjonowanie kandydata dla oferty typu „praca od zaraz” wymaga takiego samego nakładu pracy, jak dla rekrutacji z określonym terminem rozpoczęcia, niemniej jednak rozumiejąc potrzebę, jak najszybszego wyjazdu, dbamy o to, by cały proces przebiegał tak sprawnie, jak to możliwe.
Proces rekrutacji to trzy proste kroki:
Krok 1 - Opracowanie CV
CV - zachęcamy do tego, by przygotować je jeszcze przed rozpoczęciem procesu, tak by przebiegł jak najsprawniej. Powinno zawierać informacje o doświadczeniu, kwalifikacjach oraz wykształceniu. Akceptujemy CV wyłącznie w języku angielskim.
Krok 2 - Rozmowa telefoniczna
Kontakt z drugim człowiekiem jest niezwykle ważny w pracy opiekuna osób starszych, dlatego kolejny etap polega na rozmowie z naszym pracownikiem. Oprócz stopnia komunikatywności sprawdzona zostanie znajomość języka angielskiego. Przypominamy, że nie wymagamy doskonałej znajomości gramatyki, a jedynie umiejętności skutecznego porozumiewania się z podopiecznymi.
Krok 3 - Współpraca
Trzeci krok rekrutacji to podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy. Na tym etapie otrzymują Państwo informacje o pacjencie, tak, by przyszła praca mogła być wykonywana jak najlepiej. Podpisanie umowy, konkretne ustalenia z nowym pracownikiem – to koniec procesu rekrutacji. Następny etap to już planowanie wyjazdu… i nowe życie w Anglii!
Formularz
Chcesz dołączyć do nas?
Pomyśl o lepszym jutrze i prześlij swoje zgłoszenie